Thursday, January 31, 2008

ပုပၸါးမွာ လြဲခဲ႕တာ

နယူးရီးယား ပုဂံပုပၸါး ခရီးစဥ္ မွာ ကၽြန္ေတာ္ ပုပၸါးေတာင္ကလပ္ ကိုတက္ခဲ႕တုန္းကေပါ႕
လမ္းမွွာ ေမ်ာက္စာေကၽြးခ်င္တဲ႕ကေလးေလး တစ္ေယာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ေမ်ာက္စာထုပ္ေလးေပးခဲ႕တယ္
ကၽြန္ေတာ္အမ်ိဳးေတြကို ေကၽြးမွာပဲေလ
ကၽြန္ေတာ္ေပးခဲ႕ျပီး ေတာင္ေပၚကိုဆက္တက္သြားခဲ႕တယ္------
လမ္းခရီတေထာက္ ခဏနားတဲ႕အခါ အဲ႕ဒီမွာစမွားတာပဲဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္က ေစာင္းတန္း တစ္ေနရာမွာထိုင္ေနတုန္း
အံႀသတႀကီး ကေလးသံေလးကိုႀကားလိုက္ရတဲ႕အခါမွာ
ကၽြန္ေတာ္လွည္႕ႀကည္႕လိုက္ေတာ႕ ေမ်ာက္စာထုပ္ေလး ကၽြန္ေတာ္ကို ေကၽြးေနတဲ႕ ကေလးငယ္
ျပီးေတာ႕( ေမ်ာက္အႀကီး ႀကီး ပဲ လို႕ ကေလးကေျပာေသးတယ္)
ကေလးက ေနာက္ေနတာမဟုတ္ဘူးဗ်
သူက ကၽြန္ေတာ္ကို ေမ်ာက္အႀကီး ႀကီးမွတ္ျပီး ေမ်ာက္စာလာေကၽြးတာဗ်
အဲ႕ဒီ႕ေမ်ာက္စာက ကၽြန္ေတာ္ ေပးခဲ႕တဲ႕ေမ်ာက္စာပါဗ်ာ
အဲ႕ဒီ႕တုန္းက ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ရွက္တတ္ပါေသးတယ္
ေတာ္ေတာ္ရွက္တယ္ဗ်ာ----------------------------------------------------------------------->

No comments: