Saturday, February 23, 2008

ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ေကာ္ပီ

ႀကာခဲ႕ပါျပီေလ-----------------
ကၽြန္ေတာ္ ကိုးတန္းတုန္က ျဖစ္ရပ္မွန္ေလးတစ္ခုပါ-----------
ေျပာရမွာခပ္ရွက္ရွက္ပဲ
ဒါေပမဲ႕လည္း ေျပာျပရေတာ႕မွာေပါ႕

ကၽြန္ေတာ္ကိုးတန္း စာေမးပြဲေျဖေတာ႕
ကၽြန္ေတာ္ ခံုေရွ႕မွာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္
ကၽြန္ေတာ္ ခံုေနာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ထိုင္ႀကတယ္ဗ်

စာေမးပြဲေျဖေတာ႕ ကိုယ္စီကိုယ္စီ Pocket Copy ေလးေတြပါလာတာေပါ႕ဗ်ာ
ေျဖျပီတဲ႕ ေကာ္ပီေလးေတြကို တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ လဲႀကတယ္ေလ
အဲဒီမွာစလြဲတာပါပဲဗ်ာ--------
ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႕ကေကာင္မေလး ဆီက လွမ္းေတာင္းေတာ႕ ေကာင္မေလးက ေအာက္ခံေဘာင္းဘီထဲက
ထုတ္ယူထားတဲ႕ ေကာ္ပီေလး ကို ကၽြန္ေတာ္ကိုေပးတယ္----
ကၽြန္ေတာ္လည္း အားရပါရ ကူးျပီးေတာ႕
ကၽြန္ေတာ္႕ေနာက္က ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ေကာင္ေလးက လွမ္းေတာင္းတာနဲ႕ ေပးလိုက္မိတယ္
အဲ႕ဒီ႕ေကာင္က ကူးျပီး ဆရာမက ေရာက္လာေတာ႕
ဒီေကာင္က လံုးေထြးျပီး ပါးစပ္ထဲကိုထည္လိုက္တာ
အမွတ္တမဲ႕ပါပဲ----ေကာင္မေလးကျပန္ေတာင္တဲ႕အခ်ိန္မွာေတာ႕ မရွိေတာ႕ဘူး
ဆိုျပီး ေနာက္ကေကာင္ကို လက္ညိဳးထိုးျပလို္က္တယ္-----
ဒီေကာင္စီကေတာင္းေတာ႕ ဒီေကာင္က
၀ါးစားပစ္ျပီလို႕ေျခဟန္လက္ဟန္နဲ႕ေျပာတယ္
ေကာင္မေလးကလည္း အံႀသ ျပီ -----အဲ႕ဒီ ေကာ္ပီက သူ႕ေအာက္ခံေဘာင္ဘီထဲကဟာလို႕
ေျခဟန္လက္ဟန္နဲ႕ေျပာလိုက္တယ္
အဲ႕ဒီမွာ ဟိုေကာင္လည္း စားေမးပြဲ မျပီးခင္ --စာေမးပြဲခန္းအျပင္ထြက္ျပီးအန္ပါေလေရာ
လြဲပံုက အဲ႕ဒီလို
ကံေကာင္းလို႕ ကၽြန္ေတာ္ ၀ါးစားမလို႕ႀကံေသးတယ္
ဒီေကာင္လွမ္းေတာင္းလိုက္တာကံေကာင္းသြားတာ
ဟဲဟဲ--------------------------------

1 comment:

thonn thonn said...

ဟား ဟား .. ခိုးခ်ခ်င္ဦးဟဲ့ ။ နည္းေတာင္နည္းေသး။