Tuesday, March 11, 2008

ကၽြန္ေတာ္ နဲ႕ စေလဦးပုည

ကၽြန္ေတာ္ ဆယ္တန္း တုန္းက ေပါ႕ဗ်ာ ၊
တိတိက်က် ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဆယ္တန္း ပထမနွစ္တုန္းကေပါ႕ဗ်ာ------
ျမန္မာစာ ေျဖတဲ႕ေန႕မွာေပါ႕--------
စာမရတာမွ ျမန္မာစာ ကိုမေျဖနိုင္ပါဘူး-----
ႀကြားတာမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ----တကယ္ပါ
အဲ-----အဲ႕ဒီမွာ ျမန္မာစာေမးခြန္းမွာ ေရသည္ျပဇာတ္ ေရးတဲ႕ စေလဦးပုည ရဲ႕ ငယ္နာမည္ကို ေမးထားပါေရာဗ်ာ--
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဟုိသီခ်င္းထဲကလို ငယ္နာမည္ေလး ခပ္ေမ႕ေမ႕ ျဖစ္ေနတယ္ ဗ်
ေမ႕တယ္ဆိုတာထက္----သိကိုမသိတာပါ
အဲ႕ ဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္ သိတဲ႕ -ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ရင္းနွီးတဲ႕ နာမည္ တစ္ခုကိုေရးထည္႕ခဲ႕တယ္ ။
အိမ္ျပန္ေရာက္ ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ အေဖ က မင္းေျဖနို္င္လားေမးေတာ႕---
ကၽြန္ေတာ္လည္း ခပ္တည္တည္နဲ႕ ေျဖနိုင္တယ္ေျပာရတာေပါ႕ဗ်ာ
အဲ႕ဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္႕အေဖက ေမးခြန္းကို ေကာက္ႀကည္႕ျပီး စေလဦးပုည ရဲ႕ ငယ္နာမည္ ကို ထပ္ေမးပါေလေရာ
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ေျဖခဲ႕တဲ႕ အတိုင္း စေလ ဦးပုည ရဲ႕ ငယ္နာမည္ ကို က်န္ေက်ာင္း လို႕ေျဖလိုက္မိတယ္
အဲ႕ဒီမွာ နားရင္း နွစ္ခ်က္ေလာက္ အုပ္ခံလိုက္ရတယ္ဗ်ာ----------

1 comment:

thonn thonn said...

အယ္ .. သူေၿပာမွပဲ ၁၀တန္း တစ္ႏွစ္လံုး စြဲစြဲၿမဲၿမဲမွတ္လာတဲ့ ဦးပုည နာမည္ရင္းေမ့သြားၿပီေတာ့ ။ ဘာပဲေၿပာေၿပာ က်န္ေက်ာင္းမဟုတ္တာေတာ့ က်ိန္းေသတယ္ ။